Monday, May 9, 2011

stalker oh stalker!

a gentle reminder to all stalker:

pls mind your own business. disini saya ingin menasihatkan supaya anda-anda semua stop stalk blog saya. kalau nak tgk, baca, tidak mengapa. Jgn stalk dan jaja cerita-cerita saya, saya sangat tidak suka. kalau anda-anda tidak berpuas hati dgn saya, silalah tampil, we talk face to face ok. Saya mengaku, saya bukan org yg friendly, saya tidak bertudung dan berpakaian agak seksi tapi diri saya tidak boleh diukur dengan hanya penampilan saya semata-mata. jadi para stalker sekalian tolonglah jgn menyibuk. Saya amat tidak suka. Lebih-lebih lagi orang yang stalk page saya itu adalah saudara-mara saya sendiri. LOSER nya anda semua. kenapa perlu stalk, kan lebih manis jika anda sendiri datang face to face tanya apa yg anda hendak tau dari saya? nescaya saya tidak akan mengecewakan anda. Ataupun anda semua ini POSER? depan mcm baik, pijak semut tak mati, belakang mulut macam nak mintak disuapkan najis,kesian. kenapa perlu jadi begitu? marilah! saya menyeru anda semua, STALKER ADIK BERADIK, saya namakan. saya menyeru anda semua tampil untuk menyuarakan ketidak puasan hati anda. Saya dengan rela hati mendengar dan menerimanya. Lagi bagus daripada anda semua stalk page saya, dan menjaja cerita-cerita saya. Apa yg anda dapat? puas hati kerana dilabel MULUT LONGKANG? kalau anda suka dilabel sebegitu, teruskanlah aktiviti MURNI anda. Saya tidak dapat menghalang. Cuma saya berdoa supaya saya dijauhi daripada orang-orang seperti anda. Walaupun anda ialah SAUDARA MARA saya, saya tidak peduli kerana saya sesungguhnya tidak gemar kepada org mulut longkang seperti ini. Sekian saja msg saya buat kali ini. teruskan stalk saya, saya tidak rugi apa2. terima kasih kerana buat seketika saya rasa diri saya sangat dihargai. :)

No comments:

Post a Comment